Pühapäeval, 7. novembril kogunesid kliimasaadikud, et õppida ja arutleda kommunikatsiooni üle, ennekõike sotsiaalmeediakanalites. Kliimakampaaniate korraldamisest rääkis Keskkonnaministeeriumi kliimanõunik Ivo Krustok, jagades nii edukaid kui mitte nii edukaid näiteid.
Jaan Kruusma (7Blaze), kes tutvustas saadikutele sotsiaalmeedia ABC-d ning kelle terava pilgu all vaadati läbi saadikute enda sotsiaalmeediakanalid. Räägiti kliimasaadikuna enda brändi loomisest, analüüsiti võimalikke sihtgruppe ning üheskoos arutleti, kuidas luua noorte jaoks huvitavat sisu, et jõuda Ida-Viru noorteni.
Kliimasaadik Olesya Popova õppis koolitusel, et loomaks noorte jaoks huvitavat sisu, tuleb eeskätt mõelda, mis endale kui noorele huvi pakub. Saadik Vivian Viikmaa tõi välja, et koolitusel oli mõnus ja õppimist toetav õhkkond, mistõttu oli hea eelmainitud küsimustele vastuseid otsida.